Regulamin

 

  1. Umowa czarteru staje się obowiązująca po opłaceniu przez czarterującego całej kwoty za czarter jachtu oraz
    kaucji gwarancyjnej określonej w umowie.
  2. Armator zobowiązany jest do wydania czarterującemu jacht w stanie umożliwiającym bezawaryjne
    żeglowanie i wyposażony w obowiązkowe środki ratunkowe.
  3. Czarterujący w momencie odbioru jachtu zobowiązany jest do okazania dowodu wpłaty zadatku,
    uprawnienia do prowadzenia jachtu i dowodu tożsamości.
  4. W wypadku niemożności wyczarterowania jachtu określonego w zamówieniu lub umowie z przyczyn
    niezależnych od armatora zastrzega on sobie prawo do dostarczenia jachtu o podobnym standardzie.
  5. Armator zwróci czarterującemu opłatę za przerwę w czarterze jeżeli jest ona spowodowana z winy armatora i
    trwa dłużej niż 24 godziny.
  6. Podczas czarteru czarterujący jest zobowiązany do dbania o jacht i użytkowania go zgodnie z praktyką i
    etykietą żeglarską. Odpowiada on za stan powierzonego jachtu.
  7. W wypadku uszkodzeń powstałych z winy czarterującego ponosi on odpowiedzialność finansową za szkody
    wynikłe z jego winy. Zobowiązany jest on do zgłoszenia szkód armatorowi i ustalenia sposobu ich usunięcia.
  8. Czarterujący nie może podnajmować wyczarterowanego jachtu, brać udziału w regatach na
    wyczarterowanym jachcie oraz wprowadzać zwierząt na jacht bez pisemnej zgody armatora.
  9. Jacht należy zdać w miejscu pobrania jachtu, tj. „keja Zjawa/keja Dedal” Polańczyk. W wypadku
    niedotrzymania terminu zwrotu jachtu czarterujący zostanie obciążony karną odpłatnością w wysokości 200%
    dziennego czarteru jachtu. O ewentualnej zmianie terminu zdania jachtu należy powiadomić armatora.
  10. Czarterujący zobowiązany jest do zapoznania się z instrukcjami używania sprzętu, a w razie ich braku
    używać sprzęt zgodnie z przeznaczeniem i zdrowym rozsądkiem.
  11. Kaucja zostanie zwrócona czarterującemu po bezszkodowym czarterze i zdaniu jachtu. W innym razie z
    kaucji zostanie odliczona suma strat, jakie spowodował czarterujący. W wypadku braku wyceny szkód armator
    wstrzymuje zwrot kaucji do wyjaśnienia sprawy wyceny szkód.
  12. Czarterujący odpowiada materialnie i karnie za przejęty sprzęt oraz bezpieczeństwo żeglugi i załogi.
  13. Wszystkie jachty śródlądowe mają ograniczenie żeglugi powyżej 5°B.
  14. Czarterujący zobowiązany jest zwrócić jacht wysprzątany, gotowy do następnego rejsu.
  15. Strony zobowiązują się do rozwiązywania sporów polubownie, a w razie niemożliwości polubownego
    załatwienia sprawy rozstrzygnie je Sąd Rejonowy w Przemyślu.
  16. W kwestiach nie objętych niniejszym regulaminem ma zastosowanie Kodeks Cywilny.
  17. Umowa oraz regulamin czarteru są sporządzone w dwóch jednakowych egzemplarzach i w takiej samej
    formie podpisane przez każdą ze stron.
Call Now Button